Subject: LC2272 Tsooru mnt 2a kinnistu elektriliitumine, Antsla linn, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 19:17:10 +0300

Tere!

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Tsooru mnt 2a kinnistu
elektriliitumise projekti asendiplaani ja seletuskirja. Tööde käigus
rajatakse olemasolevast madalpinge õhuliini postist alates uus
maakaabelliin kuni liituvale kinnistule paigaldatava arvestikilbini.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.